Jak mohu reklamovat zboží?
Prodejem spotřebního materiálu do tiskáren a kopírek, tedy náplní a tonerů se zabýváme již 10 let. Naším přáním je s nadsázkou řečeno, aby nás zákazníci hodnotili podle počtu reklamací, protože těch máme opravdu hodně málo.
Nicméně reklamovat zakoupené zboží je Vaše zákonné právo a řeší ho naše Obchodní podmínky, které jsme vypracovali společně s nezávislým a dnes již spotřebitelům velmi známým dTestem, kde si můžete náš eshop také ověřit. Ověřit zde: https://www.dtest.cz/eshopy
Zde jsme pro vás připravili ke stažení: Reklamační formulář.
Doporučujeme všem našim zákazníkům, pokud mají pocit, že jim zejména zakoupený kompatibilní toner nebo náplň „netiskne“, což může znamenat, že výtisk je nekvalitní nebo také že tiskárna se nechce „kamarádit“ se zakoupenou barvou a nelze tedy spustit tisk, aby nejprve zavolali nebo nám napsali na náš email: reklamace@primatisk.cz do našeho obchodu, a dost možná dle našich zkušeností odhalíme problém úplně někde jinde, například v tiskárně.