Moje tiskárny

Nabízíme Vám několik možností, jak doručit Váš balíček

  Objednávka do 1.500,- vč. DPH Objednávka do 1.500,- vč. DPH Objednávka nad 1.500,- vč. DPH Objednávka nad 1.500,- vč. DPH Objednávka nad 2.500,- vč. DPH Objednávka nad 2.500,- vč. DPH
Dopravní společnost Služba Doprava vč. DPH Dobírka vč. DPH Doprava vč. DPH Dobírka vč. DPH Doprava vč. DPH Dobírka vč. DPH
Česká pošta - balík do ruky (DR) 89 35 49 ZDARMA ZDARMA ZDARMA
Česká pošta - balík na poštu (NP) 79 35 39 ZDARMA ZDARMA ZDARMA
Česká pošta - Balíkovna 69 35 29 ZDARMA ZDARMA ZDARMA
DPD - Private 99 35 49 ZDARMA ZDARMA ZDARMA
PPL - CZ Private 129 35 69 ZDARMA ZDARMA ZDARMA
Zásilkovna 69 15 39 ZDARMA ZDARMA ZDARMA
Osobní odběr - výdejní místo Plzeň ZDARMA ZDARMA ZDARMA ZDARMA ZDARMA ZDARMA

Česká pošta jako tradiční přepravce

  • Česká pošta do 24 hodin - Balík Do ruky
  • Doručení balíku na Vaši adresu.

Česká pošta doručí vaší zásilku do 24 hodin po celé ČR, v den doručování budete informováni SMS zprávou. Pokud Vaši objednávku zrealizujete do 15.00 hod. a položky Vaší objednávky budou skladem, pak Vám zboží doručíme následující pracovní den po potvrzení objednávky. V den expedice obdržíte podrobný e-mail s číslem balíku a datem doručení. Balíky jsou doručovány v pracovní dny, v běžné doručovací době, kterou Česká pošta nabízí v dané lokalitě. Po neúspěšném pokusu o doručení je balík uložen na nejbližší ukládací poště a budete informováni prostřednictvím SMS i papírovou výzvou.

Může se stát, že budete potřebovat změnit nebo upravit den doručení nebo ukládací poštu pro Váš Balík Do ruky, v průběhu doručování si můžete změnit termín a způsob doručení prostřednictvím www.ceskaposta.cz/zmenadispozice, kde po zadání čísla zásilky a kontaktního telefonu můžete změnit dispozice pro svoji zásilku. Formulář Vám nabízí: volbu dodání zásilky dopolední pochůzkou nebo uložení na poště bez pokusu o doručení nebo uložení na jiné ukládací poště nebo posunutí prvního doručovacího pokusu o jeden pracovní den.


Pozor. Pokud si zboží nevyzvednete do 7 kalendářních dnů, je automaticky odesíláno zpět.

  • Česká pošta do 24 hodin - Balík Na poštu
  • Odběr balíku na Vámi zvolené poště

Česká pošta doručí vaší zásilku do 24 hodin na jednu z 2600 pošt po celé ČR, kterou si sami vyberete při dokončení objednávky. Vyzvednete si ji, kdy se to hodí Vám. Díky SMS nebo e-mailu totiž víte, odkdy na Vás bude čekat. Pokud Vaši objednávku zrealizujete do 15.00 hod. a položky Vaší objednávky budou skladem, pak Vám zboží doručíme následující pracovní den po potvrzení objednávky. V den expedice obdržíte podrobný e-mail s číslem balíku a datem doručení. Balíky jsou doručovány v pracovní dny.

Může se stát, že budete potřebovat změnit nebo upravit ukládací poštu pro Váš Balík Na poštu, v průběhu doručování si můžete změnit termín a způsob doručení prostřednictvím www.ceskaposta.cz/zmenadispozice, kde po zadání čísla zásilky a kontaktního telefonu můžete změnit dispozice pro svoji zásilku. Formulář Vám nabízí: volbu dodání zásilky dopolední pochůzkou, uložení na poště bez pokusu o doručení, uložení na jiné ukládací poště nebo posunutí prvního doručovacího pokusu o jeden pracovní den.

Pozor! Pokud si zboží nevyzvednete do 7 kalendářních dnů, je automaticky odesíláno zpět.

  • Balík do balíkovny

Balík Do balíkovny je cenově nejdostupnější řešení doručení Vašeho zboží objednaného na e-shopu. Hmotnost balíku může být až 20 kg. Balík si můžete vyzvednout na více než 120 specializovaných výdejních místech Balíkovna po celé České republice. Pro vydání balíku stačí sdělit pouze kód pro vyzvednutí, který obdržíte v avízu a Vaše jméno při výdeji.

PPL

Zásilka Vám bude standardně doručována v rozmezí od 8 do 18 hodin do 24 hodin od expedice.

Doběrečné uhradíte řidiči PPL v hotovosti při převzetí zásilky.

Den před doručením zásilky Vás PPL vždy informuje prostřednictvím emailu.

Datum, adresu doručení můžete změnit dle Vašich potřeb prostřednictvím našeho webu www.pplbalik.cz.

V případě změny doručovacích parametrů je nejzazší termín pro doručení zásilky 7 dní od prvního pokusu o doručení.

V den doručení bude na vámi uvedené telefonní číslo prostřednictvím SMS zaslána informace s orientačním časem doručení v rozmezí dvou hodin (např. 13-15:00). V případě nezastižení Vás budeme informovat prostřednictvím emailu nebo SMS a zásilku Vám automaticky doručíme zdarma následující pracovní den.

Jestliže doručení není úspěšné ani v případě druhého pokusu, bude Vaše zásilka uložena na příslušném depu po dobu 7 dní. Pro sjednání třetího doručovacího pokusu je nutno kontaktovat PPL.

Cestu Vaší zásilky můžete sledovat na webových stránkách www.ppl.cz, prostřednictvím mobilního webu http://m.ppl.cz nebo prostřednictvím mobilních aplikací PPL CZ pro iPhone nebo Android (ke stažení na webu PPL).

Na stránkách www.ppl.cz lze využít harmonogram doručování s nejpravděpodobnějším časem doručení Vaší zásilky, dle PSČ doručení.

Doručení do PPL ParcelShopu

Zásilku si můžete nechat doručit na jedno z výdejních míst. Jejich seznam naleznete na http://www.pplbalik.cz/Main3.aspx?cls=KTMMap. Jedná se o kamenné obchody s pevnou otevírací dobou, kam řidič zásilku doručí a vy si ji budete moct vyzvednout, až se Vám to bude hodit. V okamžiku doručení zásilky do PPL ParcelShopu Vám bude odeslána SMS a e-mail.

Obecné informace

Doporučujeme, aby kupující zboží od přepravce nepřebíral, pokud jeví jakékoliv známky poškození. Pokud zjistíte závadu, na místě s řidičem zapište vše do přepravního listu. Zároveň nám tuto skutečnost oznamte na adresu reklamace@primatisk.cz. Ihned po převzetí zboží je vhodné jej důkladně překontrolovat. Zjistíte-li, že je zásilka neúplná či poškozená, můžete uplatnit reklamaci, a to buď faxem, e-mailem, nebo poštou na kontaktní adrese našeho obchodu Primatisk.cz. Zároveň je vhodné v takovém případě uplatnit nárok na náhradu škody přímo u dopravce.

DPD

Balíček si u nás vyzvedne kurýr společnosti DPD a doručí Vám ho do 2. pracovního dne po celé České republice.

Každý balíček se Vám pokusí kurýr doručit 3x. Člověk přece nemůže být pořád doma. Pokud se to ani napotřetí nepodaří, zásilka se nám vrátí zpátky.

DPD Vás bude o termínu doručení informovat SMS zprávou či e-mailem podle toho, který kontaktní údaj nám poskytnete. V den doručení Vám DPD upřesní hodinové rozmezí, kdy kurýr dorazí.

Budete mít k dispozici webovou aplikaci DPD Kurýr, ve které si může upravit doručení tak, aby Vám vyhovovalo. Můžete si změnit adresu doručení, ve větších městech si za příplatek zvolit jinou dobu doručení – ráno mezi 8:00-10:00 nebo večer mezi 18:00-21:00. Je také možné si nechat poslat balíček do výdejního místa Pickup, přidat záložní adresu či odložit doručení o více než 10 dní. Navíc v ní uvidíte kurýra, jak se k Vám blíží, a kolik adres ho od Vás dělí.

V nástroji pro sledování zásilek také uvidíte, kde se vaše zásilka nachází.

A kdyby něco, každý balíček v ceně dopravy pojistíme do 50 000 Kč. Ať máte jistotu.

Zásilkovna

Možnost vyzvednutí zásilky na více než 1900 výdejních místech. Ve chvíli, kdy bude Vaše zásilka připravena k odběru na Vámi zvoleném výdejním místě, dostanete od společnosti Zásilkovna.cz email a SMS zprávu s unikátním heslem, které sdělíte pro výdej zásilky obsluze výdejního místa.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.